woensdag 24 augustus 2011

Eer van je werk.

Na een lange tijd, eindelijk weer een eigen borduurwerk in laten lijsten. De koeien in de mist. Gisteren opgehaald en gelijk een nieuw, afgemaakt, borduurwerk ingeleverd. 
Het viel mij gisteren pas op, toen ik op een afstand naar de koeien keek, dat ze inderdaad met hun poten in de laaghangende mist staan. Goh. Vaak zie je niet zo goed, wat je allemaal heb geborduurd en dan zie je pas als je het op een afstand bekijkt.
Ik wacht met spanning op het volgende borduurwerk. Ik heb het borduurwerk ooit van mijn moeder gekregen, toen we op de Kreadoe beurs waren. Toen de het pakket zagen, zeiden we allebei, het is net een tuin aan de Vecht. Nu is het eindelijk af. Ik zal wat ruimte aan mijn muur moeten maken, om het een mooie plek te geven.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen