woensdag 28 december 2011

Dag oude laptop, hallo nieuwe laptop.

Na ruim 4 jaar trouwe dienst, heeft mijn laptop de geest gegeven. Zou één van mijn katten, die met regelmaat graag boven op mijn laptop gaat zitten, er iets mee te maken hebben? Ik ben blij dat ik een zoon heb, die weet hoe hij al mijn bestanden eraf moet halen. Dus, hop naar een grote electronica winkel en een leuke laptop gekocht. Dag, extra decembercenten. Ik beschouw het maar als een vervroegd verjaardagskadootje. (ik wordt volgend jaar 50). Zoonlief bijna de hele dag bezig geweest, eerst met mijn de geest gevende laptop, om vervolgens alles weer op mijn nieuwe topje te zetten. Maar nu is alles weer als vanouds.

1 opmerking:

  1. Kun je weer vooruit met bloggen!

    Leuk dat je ook meedoet om januari de goedkoopste te maken!

    BeantwoordenVerwijderen