donderdag 15 december 2011

Leuke verrassing.

Soms vul ik mijn naam in bij een winformulier,  in de hoop ook eens wat leuks te kunnen winnen. Met een loterij win ik alleen maar ijs of soep of een rookworst, misschien jullie wel bekend. Aantal jaren geleden won ik bij de Libelle, bel en win, een heel servies, waar we nog dagelijks gebruik van maken. Ook heb ik eens een zonnebrandcreme-pakket gewonnen en een haarverzorgingspakket. Dat zijn de leuke dingen in het leven. Vandaag arriveerde een pakketje met mijn naam erop.  Ik wist van niets. Ik opende de doos en zei gelijk, ja hoor, ik heb weer wat gewonnen. Ik was 1 van de 500 die het geurtje van Playboy play it rock en de bodyspray had gewonnen. Komt dat even mooi uit, want de heerlijke geurtjes waren op. Mooi begin, en nu graag een klapper met oud en nieuw en dan bedoel ik geen vuurwerk, want dat komt erna wel. Ach ja, we blijven maar dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen