vrijdag 13 januari 2012

Laatste kwartje en van fluweel naar parel.

Ik ben aan het laatste kwartje bezig. En dan nog de stiksteekjes in de Hedra borduren. Stiksteekjes zijn voor mij de afsluiting van het borduurwerk. Dan kan ik eens bedenken, wat ik daarna gaat borduren. Dat wordt vast een klein werkje. Dat is heel prettig, na zo'n groot stuk. Ik heb nog wat kleine werken liggen, zoals een koeienkop (voor mijzelf)  en nog wat voor een kinderkamer, maar die zijn voor het goede doel. Ik heb nog even te gaan.

 Volgende week wordt mijn huwelijk van fluweel,  een parel. Mijn man en ik zijn dan 30 jaar getrouwd. Van de kinderen (en tante) kregen we een overnachting aangeboden, in een Wellnes-suite met ontbijt op bed en de mogelijkheid voor een massage. Oooohhhh wat heerlijk. Wat een luxe verwennerij. Ook gaan we in dat zelfde hotel heerlijk dineren met onze jongens en mijn moeder, als kado aan ons, van mijn moeder. We boffen maar met zulke schatten. We genieten al van de voorpret.
Fijn weekend allen.




5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 30 jarig huwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurwerk wordt erg mooi. Wat een verwennerij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, prachtig.
    proficiat mogen er nog vele jaren huwelijk bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit borduurwerk word prachtig, en wat een verwennerij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo wat een heerlijke verwennerij
    mijn vriendin en ik gaan 16 maart naar Noordwolde naar een beauty oord
    17 maart is het nationale vriendinnen dag en dit was een kadootje wat ik van mijn vriendin zal krijgen
    en vooral nu na mijn operatie en 45 kilo minder lijkt me het heerlijk is zo verwent te worden
    ook overnachten we daar en eten we daar
    om vervolgend de zaterdag samen te gaan shoppen rolstoel mee dus mij kan niks gebeuren
    hopelijk ben ik genoeg opgeknapt van deze ziekenhuis opname en kan ik er ook 100% van genieten want ik heb er zin aan

    en wat word je borduurwerk mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    ik ga je foto even lenen hihihihi en naar de opdrachtgeefster sturen

    en plaats hem ook op mijn puntje beetje reclame maken he je weet nooit waar het goed voor is

    BeantwoordenVerwijderen