zondag 1 januari 2012

Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe plannen?

30 november was de laatste foto van het borduurwerk, waar ik mee bezig ben. De start van het nieuwe jaar gelijk maar beginnen met een nieuwe foto van de vorderingen. Ik kan met een gerust hart zeggen, dat het borduurwerk dit jaar wel af komt.  Ik heb verder geen voornemens wat betreft het maken of afmaken van borduurwerken, dan het borduurwerk op de foto. Ik heb genoeg in de kast liggen en voor het goede doel borduren gaat ook gewoon door. Ik zal mij ook dit jaar niet vervelen.


4 opmerkingen:

  1. ook een gelukkig 2012 voor jou

    Mvg sarama1987

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, pakketjes waar ik aan begonnen ben, heb ik ook genoeg klaarliggen voor 2012. Veel borduurplezier in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jew wel voor je reactie op mijn weblog.
    Dit is ook een prachtig werk zeg, ik ga je volgen en af en toe aanmoedigen om het af te krijgen dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij word echt mooi meis
    de klant in Australie zal er heel blij mee zijn
    en ik kan je vertellen dat er ook alweer mooie paketten klaar liggen hoor dus vervelen hoef jij je i.d.d niet

    een heel fijn weekend groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen