zondag 26 februari 2012

Alweer voorbij.

Ik had een week vrij, samen met mijn jongste zoon. Mijn oudste zoon is nu een week vrij. Ja, zijn school valt onder het Noorden. Even niet bij stilgestaan.
Ik heb dus veel geborduurd, deze week, en het resultaat is:
Het borduurwerk is klaar, voor het goede doel. Ik denk, dat ik het borduurwerk deze week maar weg stuur. Weg is tenslotte weg, want ik heb nog 2 borduurwerkjes liggen, die nog gemaakt moeten worden en ook voor het goede doel zijn, maar dat duurt nog even voor die ook klaar zijn.
Ik heb nu de koe te voorschijn gehaald en die maak ik eerst af.
Fijne zondag verder.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lap is het geworden.
    En ook hier hebben we niet tegelijk vakantie, jammer.
    Ik had ook lekker een weekje vrij maar het blijft geen feest, morgen nog even en dan weer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi borduurwerk aan het worden en het is al bijna af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt hij weer prachtig. Echt leuk al die kleuren. Geniet ook maar van deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt hij weer prachtig. Echt leuk al die kleuren. Geniet ook maar van deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen