woensdag 8 februari 2012

Kan niet stil zitten.

Na de borduuropdracht voor Australië, ga ik nu weer verder met een borduurwerk voor de verkoop voor het goede doel. Nu wel wat kleiner.
En, omdat ik ook nog een borduurwerkje voor mij zelf heb, wissel ik regelmatig even tussen de borduurwerken.
Ik heb iets met koeien. Mijn laatste koeien borduurwerk was: koeien in de mist. Die hangt inmiddels aan de muur bij de eettafel. Als deze koe klaar is, komt hij op de slaapkamer te hangen. Daar hangt al een zwart/wit schets van een koe en er staat een stenen koe in de vensterbank.
Dus je begrijpt, ik kan niet stil zitten.
Fijne dag allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie borduurwerkjes, ik ben benieuwt hoe ze allebei worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei de werken zien er al super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heyy meis
    ja iets met koeien heeft mijn schoondochter ook
    en die jij aan het maken bent word ook weer een hele mooie
    en het andere pakketje is ook heel leuk om te maken

    heel veel borduurplezier van alle 2 de werken
    het is altijd fijn om verschillende werkjes onder handen te hebben
    dan kan je nog eens afwisseleien en word het nooit saai

    lieve groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen