donderdag 22 maart 2012

Dat op zo'n zonnige dag.

Het is vandaag een schitterende dag en dat ik ook nog mijn 50ste verjaardag mag vieren. Wat een verwennerij. Voor- en achtertuin versiert en een vlag uit, bord op de deur met 50 en sexy. Iedereen kijkt er naar en mensen die mij kennen (dat krijg je als je postbezorger bent) feliciteren mij.  Koffie drinken in de tuin en 's middags thee. Volgens mij nog niet zo vaak voorgekomen dat ik met mijn verjaardag buiten kan zitten. Vanavond lekker uit eten met man, zoons en moeder, om deze mooie dag af te sluiten. Dan op naar het volgende jubileum. Maar dat ligt gelukkig nog heeeeel ver weg.

8 opmerkingen:

  1. Happy birthday to you, happy birthday to you....

    fijne verjaardag,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij deze, een gelukkig verjaardag en nog vele mooie jaren toegewenst.
    Liefs,
    Miss T.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd nog! Je had er inderdaad prachtig weer bij wat een verwennerij van moeder natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag! En nog een hele fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even antwoord op je vraag over het borduren op het linnen kussen dat ik bij Xenos heb gekocht.
    Natuurlijk haal ik de kussenhoes er af om te borduren!
    Er zit gewoon een ritssluiting in.
    Ik borduur dan met de opening naar beneden, dan kan ik er makkelijk met mijn hand in en er prima bij om aan en af te hechten.
    En als het klaar is stop je zo het binnenkussen er weer in, rits dicht en klaar!

    BeantwoordenVerwijderen