zondag 25 maart 2012

De koe is klaar.

Ik had mij zelf beloofd, dat dit weekend de koe af moest. En dat is gelukt. Vandaag heerlijk in de zon de laatste hand aan de koe gelegd.


De koe gaat voorlopig in de kast, totdat ik weet wat voor lijst ik er omheen wil hebben. Het volgende borduurwerk is er weer één voor het goede doel. Daar was al aan begonnen door iemand anders.



Ik wil even iedereen bedanken voor jullie reacties op mijn vorige berichtje. Ik heb mijn besluit genomen en het wordt aida stof,  7 kruisjes op 1 cm. Hier in het dorp is een  hobbyzaak en die verkoopt ook borduurstof. Niet zo heel veel, want deze winkel is meer gericht op scrappen. Ik ga daar dus maar even kijken of ze daar het juiste voor mij hebben.  Als ik de stof heb, kan ik altijd nog kijken wat ik het mooiste vind, met 1 of 2 draden borduren.
Fijne week, iedereen.
Groetjes.




10 opmerkingen:

  1. Hoi,

    wat is de koe mooi geworden, en fijn dat je weet welke stof je wil. Al kan ik je al verklappen dat het 2 draadjes word ;) want met 1 zie je veel wit.

    Ben heel benieuwt, fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De koe is geweldig geworden, succes met het zoeken naar een lijstje. Heel veel plezier met je HEAD, het is een leuk patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig geworden! kijk al uit naar je vorderingen van de poes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je koe is heel mooi geworden, echt iets om trots op te zijn!
    Ik denk dat het het mooist is met een passe-partout erom en dan in een vierkante lijst, grijs bijvoorbeeld.
    En inderdaad is het een kwestie van smaak of je voor 1 draadje gaat bij je Haed of 2.
    Ik heb daarom ook eerst als proef 2 kleine vierkantjes( zeg maar 5 x 5 steekjes) in een felle kleur gedaan als proef, daarna koos ik voor 1 draadje.Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je koe wil zo te zien de wei in, goed gelukt!
    Succes met de aanschaf van de stof.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je koe is prachtig geworden, zelf vind ik die beesten altijd wel wat sulligs hebben.
    Mijn hortensia's heb ik ook op aida, 7 X per cm. geborduurd en heb één draadje gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De koe is super geworden. Goede keus heb je gemaakt met de stof, ik vind die zelf altijd het fijnste! Nu maar hopen dat de winkel het heeft. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je koe is schitterend
    en de keuze van je stof perfect
    7.1 draadje is zulke mooie fijne stof
    die echt het mooiste word met 1 draadje anders word het zo dikke prop en zou je spijt kunnen krijgen
    met 1 draadje zie je tenminste ook heel mooi de kruisjes
    succes met je project voor het goede doel :)

    BeantwoordenVerwijderen