vrijdag 16 maart 2012

De opbrengst van een dagje beurs.

Er waren 2 beurzen bij elkaar. Kaarten maken en scrappen en de hobby en handwerkbeurs. Allebei de hallen doorgelopen, ook al hou ik totaal niet van kaarten maken en scrappen. Voor degene die dat leuk vindt om te doen, is zo'n beurs het walhalla. De hobby en handwerkhal hebben we 2 keer doorgelopen. Een keer voor de lunch en een keer na de lunch. Half 2 hadden we het wel gezien. Maar ja, als je éénmaal in Den Bosch bent, ja, dan kan ik niet terug naar huis gaan, zonder even langs Jan de Groot te gaan, want mijn zoons lusten we zo'n bol. Ja, en wij eigenlijk ook wel.
Dus de opbrengst van deze dag is:


Totaal 5 bollen. Eén een sjaaltje en 4 voor de mond.
We zijn het er wel over eens, dat de echte handwerkbeurs in Zwolle en Rotterdam meer voor ons is. Wie weet in het najaar maar eens naar Rotterdam.

Prettig weekend.

4 opmerkingen:

  1. mooie bolletje wol, de Bossche bollen zien er jummie uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi bolletje wol, en die bossche bollen mmmm.

    http://duizendekruisjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaha ik zou dat bolletje voor sjaal laten vallen en me meteen storten op die andere haha !

    BeantwoordenVerwijderen