dinsdag 3 april 2012

Dank je wel, Elisabeth.


 
Leuk dat ik een award krijgt, aandacht voor je blog is altijd leuk. Maar ik weet eigenlijk niet goed, wat er de bedoeling van is. Ik vind het leuk om via een  blog te schrijven over mijn hobby en te delen met andere gepassioneerde borduursters, want niemand in mijn familie doet iets van borduren en mijn gezin vindt het schitterend wat ik doe, maar ja, dat zijn 3 mannen.
 Dat is toch even anders. Al hoewel mijn man in het begin van ons huwelijk toch ook wel eens wat heeft geborduurd. Nu heeft hij andere hobby's.

Nu moet ik, geloof ik, de award doorgeven aan 5 blogs, die ik graag volg en inspirerend vind. Ik volg er nogal wat. Daar zitten blogs tussen die al eens een award hebben gehad. En terecht. 
Ik ga daar over nadenken, wie ik graag een award zou willen geven.
Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. ik kom hier via het blog van Elisabeth, leuk om inspiratie op te doen bij een andere borduurster, ik ga je volgen.
    groetjes, fem

    BeantwoordenVerwijderen