zondag 29 april 2012

Elf dagen later.

Ondanks dat mijn linker arm, af en toe pijnlijk is (tennisarm, door werk) ga ik toch maar door met borduren. Ik kan het niet laten. Dat heet verslaving.
De vorderingen aan het goede doel werkje groeien gestaag. Het is ook zo leuk, al die felle kleurtjes.
Ik denk dat het toch met twee weken klaar is. Dan stuur ik het weer op naar Josee: http://borduurtjes.punt.nl/.


Dan heb ik nog één klein borduurpakketje voor het goede doel liggen, waar ik dan mee verder kan.



Gisteravond weer met de HEAD verder. Dat gaat niet zo snel, als je maar twee dagen per week er aan werkt. Maar ja, ik heb niet de illusie dat het snel af is. Laatst werd al aan mij gevraagd: hoelang doe je daar nu over?
Mijn antwoord was: een paar jaar. En hoeveel een paar is in dit geval, is voor mij ook de vraag.


Fijn weekend iedereen en een gezellige koninginnendag.

8 opmerkingen:

  1. mooie borduurwerken, je haed is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige borduurwerkjes! En ja, een HEAD, dat is een geduld werk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk toch maar goed uit met je arm, anders tob je echt heel erg lang en kan je een tijdlang niks...dat maak ik mee.
    Wel erg leuke werkjes hoor!
    En een HAED duurt gauw een jaar of 5 denk ik als je er niet elke dag aan kan werken.
    Maar wat maakt het uit!
    Je hebt er zo te lezen veel plezier in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je vorderingen te zien! Je hoeft je voorlopig niet te vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello

    Just found your blog.

    Your Wips are looking great!

    Happy stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal heel mooi uit.
    De kleuren van je Head zijn prachtig.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je borduurwerk word echt prachtig

    Mvg saramss1987

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwww die worden mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen