dinsdag 10 april 2012

Erg wennen, zo'n groot borduurraam.

Het borduren op de borduurstandaard gaat nog niet zo heel snel.  Ik moet er erg aan wennen. Je zit niet bepaald in een ontspannen houding, als je op een eetkamerstoel er achter zit. Het borduurraam staat ook niet bepaald op een ideale plaats in de huiskamer, maar het is niet anders. Borduurpatroon maar vastgespeld aan het borduurwerk en mijn borduurgaren en schaar maar op de rand van de bank.
Ook moet ik oppassen dat één van mijn katten het raam niet kantelt en er in gaat liggen. Als de zon er op staat, dan ziet zij er een heerlijke hangmat in. Dat zou een stunt zijn, maar daar zit ik niet op de wachten.
De eerste spijker in de schutting zit er al bijna in.

Het borduurwerkje voor het goede doel gaat wat sneller, omdat ik er 5 avonden per week aan werk. Daar zit ik wat ontspannender bij, omdat ik dan gewoon op de bank kan zitten.


6 opmerkingen:

  1. Leuke werkjes, zo'n borduur standaard lijkt me toch niet zo handig als ik dit lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat heb ik me ook al vaak afgevraagd, of zo'n borduurraam wel handig zit. Niet dus. Ik werk meestal aan de keukentafel, onder de daglichtlamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei je werken gaan toch vlot vooruit hoor. Hopelijk gaat het snel beter met je borduurraam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een borduurraam is echt inderdaad wennen, maar je zal er de handigheid wel inkrijgen.

    gr Elisabeth
    http://kostbaar.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen