woensdag 11 april 2012

Oplossing.

Ik was gisteren aan het stofzuigen, om het borduurraam heen. En het zat me niet lekker, dat je toch niet zo comfortabel achter het borduurraam kan borduren. Ik heb daar even mijn hersenen over laten kraken en uitgevogelt wat de mogelijkheden zijn. Ik heb het raam verplaats in de houder, vanuit het midden naar het 2de gat van het raam, maar 1 gat was niet wijd genoeg. Dus de boor erbij en het gat wat wijder gemaakt. Rollen met het borduurwerk laten zakken. En het hele borduurraam bij de bank neergezet. Nu uitgetest. En
geslaagd!!!!! Nu kan ik relaxt borduren.
De borduurdoos erbij met garen en het patroon aan de andere kant. Helemaal goed.
Misschien een idee voor iemand anders.
Het enige nadeel is, dat het raam niet in evenwicht is. Maar daar zit ik niet mee.

Ontspannen borduren is toch wel een pré.

6 opmerkingen:

  1. Kun je het raam met het doek niet wat scheefzetten zodat je er misschien makkelijker bij kunt. Zoals het nu staat lijkt het me lastig om te borduren. Of zie ik het niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik trek het raam naar de bank toe en dan hangt het borduurwerk vlak voor mij. Bijna dezelfde houding als bij het borduren met een borduurring, die met een voet onder mijn been geklemt zit. Voor mijn neus dus. Nu niet meer voorover buigen om bij het werk te kunnen. Net een stuk geborduurd en het werkt prima.

      Verwijderen
  2. Eind goed, al goed!

    Veel borduurplezier,
    groetjes, fem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je een goede oplossing gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede oplossing zo,
    veel borduurplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super toch dat je een oplossing hebt gevonden, veel borduur plezier gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen