woensdag 4 april 2012

Wat een stellage.

Vandaag het borduurraam op standaard per post ontvangen. Gekocht via Marktplaats. Snel in elkaar gezet. Ja en toen. Hoe moet je een borduurwerk er in hangen? In de boven en onderstang zitten gleuven, maar mijn borduurwerk heeft een te korte rand om die erin te hangen en vast de draaien. Toen maar een laken uit de kast gehaald en daar twee repen stof vanaf geknipt. Die gezigzagt aan de boven en onderkant van het borduurwerk en het laken in de gleuven gedaan. Makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch, het is gelukt.

Nu het in de kamer staat, terwijl ik er alleen maar in het weekend aan wil werken, wil ik het toch wel uitproberen hoe het gaat.
En dan nog de ideale plek met goed licht zien te vinden.

6 opmerkingen:

  1. horen er geen klemmetjes bij te zitten, om zo de stof vast te klemmen? Je zou ook altijd van dat klitteband dat je op het hout plakt kunnen kopen,
    succes met uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zeer benieuwd naar je vorderingen hiervan.

    Handig z'on borduurraam

    mvg saramsborduurblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwt naar je ervaring met deze standaard, en natuurlijk naar je vorderingen.

    Heel veel borduur plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow echt heel erg mooi, ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd of het fijn werkt, veel borduurplezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt me heel praktisch om mee te werken! veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen