dinsdag 3 april 2012

Wel opletten.

Ik ben met de head "curious nose" begonnen. Ik heb besloten om in de weekenden daaraan te werken en de rest van de week aan het andere borduurwerk. Zo blijft ik bezig met beide borduurwerken.
Alleen borduur ik de head van boven naar beneden en weer terug en het andere borduurwerk van beneden naar boven en weer terug. Daarbij moet je zo goed mogelijk opletten, anders kan ik het weer uithalen, want een bovendraadje de andere kant op zie ik toch.

Ik heb voor de head een groot borduurraam op standaard aangeschaft, want ik moet elke keer wisselen in de borduurring en eigenlijk is de head te groot voor de ring. Zo hoef ik niet elke keer de lap te verwisselen.
Ik hoop dat het net zo prettig werkt in het borduurraam, als met de borduurring. Ik zie bij anderen ook vaak dat er een borduurraam wordt gebruikt. Nu alleen nog een plek om hem weg te kunnen zetten, zodat de katten er niet aan kunnen hangen. Ik heb helaas geen hobbykamer. Mijn hobbykamer is de huiskamer.


6 opmerkingen:

  1. Ik heb ook geen hobbykamertje, wel jammer he.
    Leuk dat je zo afwisselt, beide zien er al goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie werken, leuk dat je afwisselt. Misschien kun je het in een hal zetten? Ik werk met een lapstand en dat bevalt mij erg goed,
    fijne avond,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt al een mooi begin gemaakt aan je HEAD, veel plezier met je borduurraam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het begin ziet er goed uit, ga je steeds op maandag of dinsdag een update van je HEAD plaatsen?
    Het beertje ziet er ook lief uit.

    Groetjes Yvon.

    ps:ik heb wel een hobbykamer, maar daar liggen al mijn scrap en kaartenmaken spullen.
    Ook de het garen wat ik heb verzameld is daar te vinden en de borduurwerken waar ik mee bezig ben zijn in de woonkamer
    Daar heb ik beter licht dan boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag gaf ik een award aan je, neem een kijkje op me site :)

    gr Elisabeth
    http://duizendekruisjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er al heel prachtig uit.

    is dat niet moeilijk linksboven beginnen met borduren ?

    BeantwoordenVerwijderen