zaterdag 19 mei 2012

Hele lange adem.

Curious Nose wordt een borduurwerk met een hele lange adem. Zeker als het wat warmer wordt, dan ga ik niet met het borduurraam buiten zitten. Dan neem ik het andere borduurwerk ter hand. Dat is prima te doen.


Al ruim 4500 kruisjes gedaan, en nog zooveeeel te gaan. Totaal ongeveer 112.600 stuks. Het is maar goed, dat is borduurwerk met de tijd aan mijn eigen muur komt te hangen en dat het geen opdracht is voor iemand anders. Daar zou ik toch een beetje gestrest van worden. Het moet leuk blijven.
Iedereen een fijn weekend.

8 opmerkingen:

  1. Gewoon de kruisjes NIET tellen!
    En ooit komt het een keer af, het zal alleen wel lang duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleurtjes, goede tip om de kruisjes niet te tellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er al heel erg goed uit. Tja, kruisjes tellen doe je beter niet. Ik zeg altijd : het maakt niet uit hoe lang het duurt, het wordt niet slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's looking great. It's a large project but you've made good progress!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al een lange tijd geleden met kruisjes tellen gestopt. Althans alleen als ik een pagina af heb ;)
    De kleuren worden prachtig, en hoe lang je er ook over doet, plezier is de hoofd oorzaak. Ander kan ik mijn Fall Fairy en Mucha Collage ook wel aan de kant leggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zal zeker wel maanden duren voordat het af is, maar dan heb je wel een schitterend werk. Elk steekje dat je zet, kom je dichterbij het einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort grote weken kan je nu eenmaal niet snel afmaken. Gewoon genieten van elk kruisje en het tellen een keertje overslaan :)

    BeantwoordenVerwijderen