donderdag 10 mei 2012

Voor een baby.

Ik heb het goede doel borduurwerk af. Daar moet natuurlijk een naam in komen, met gewicht, tijd en datum. Maar dat kan er pas in geborduurd worden, als iemand het koopt, via Josee: http://borduurtjes.punt.nl/, op marktplaats. Daarom is het blanco.

Ik heb geen steek geborduurd aan de Head, sinds de laatste foto, omdat ik het geboortelapje af wilde maken. Maar ik ga dus nu verder met de Head en tussendoor opstarten met het andere borduurwerkje, wat in het vorige berichtje staat.

Gelukkig gaat het stukken beter met mijn linker arm. Rustig aangedaan en opletten hoe ik mijn werk doe. Ik weet uit ervaring, dat het vanzelf weer beter wordt. Gelukkig maar.


6 opmerkingen:

  1. Het is een mooi werk geworden, hopelijk wordt het snel verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden, en hopelijk gaat het gouw weer beter met je arm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi is deze geworden. Fijn dat het met je arm weer wat beter gaat. Groetjes en fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello

    Just found your blog.

    You finish is beautiful!
    So colourful and such a sweet design.

    BeantwoordenVerwijderen