maandag 25 juni 2012

Award gekregen.

Ik kreeg van Ellen de Sunshine Award. Dank je wel. Ben ik heel blij mee. Blijkbaar zitten daar ook nog regels aan. 

- Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen.
- Geef antwoord op de 10 vragen.
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat de award hebben gekregen.

Nu, bedanken heb ik al gedaan. De volgende tien vragen wil ik ook wel beantwoorden.

1. Wat is je favoriete dier? Mijn 2 katten, Floris en Kimmie.
2.Wat is je favoriete getal?  22.
3.Wat is je favoriete non-alcoholische drank? Groene thee.
4.Facebook of Twitter? Geen van beiden.
5.Wat is je passie? Borduren in kruissteek en speciaal voor het goede doel.
6.Krijgen of geven? Beiden.
7.Wat is je favoriete patroon? Heb ik niet.
8.Wat is je favoriete dag van de week? Zondag, dan hoef ik niet te werken.
9.Wat is je favoriete bloem? Orchidee.
10.Wat is je favoriete land? Schotland.

Nu moet ik 10 nieuwe blogs nomineren. Daar heb ik wat moeite mee. Ik vind het moeilijk, om zomaar 10 blogs uit te kiezen, die een sunshine award verdienen. Ieder nieuwe blog verdient een Sunshine award. Dus alle lezers van mijn blog,  ook de blogs die ik volg, jullie verdienen allemaal een Sunshine award.

Fijne dag allemaal en laten we hopen dat de Sun erg snel en lang gaat schijnen. 





2 opmerkingen: