dinsdag 5 juni 2012

Klusje tussendoor.

Mijn moeder kreeg een paar maanden terug een tafelkleed kado van mijn schoonzus. Daar werd wel bijgezegd, dat mijn hulp waarschijnlijk nodig was.

Stiksteekjes. Dat is weer heel wat anders dan kruissteekjes en mijn moeder heeft daar het geduld niet voor, terwijl zij wel van alles achter de naaimachine kan fabriceren. Ik ontplof altijd achter de naaimachine, omdat bijna altijd de draad breekt, of de naald blijft in het werk hangen. Niks voor mij.
Geef mij maar het tafelkleed. Doe ik effe tussendoor, had toch niets te doen.


 Vier verschillende kleuren paars, lila.
En, zoals tafelkleden zijn tegenwoordig, veel te groot voor haar eettafel  en geen mogelijkheid om het in te korten. Op de koppen van het kleed zitten ook sjablonen, en dan 3 keer zo groot.




Blij, dat eerdaags het voetballen begint, want dan kan ik lekker borduren, terwijl het voetbal als pratend behang aanstaat.



5 opmerkingen:

  1. dat is een flink werkstuk, maar wel heel mooi.
    Lief dat je het voor je moeder maakt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK zie dat je je tijd goed gaat besteden tijdens de voetbal, ik ben benieuwd naar het resultaat.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, ik hou van paars tinten. Ben erg benieuwd naar je volgende update.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je antwoord op mijn blog, alleen weet ik niet hoe ik bij de start url moet komen.
    Hoe doe ik dat?
    Heeft je zoon een klein stappenplan voor me?
    Zelf had ik helemaal niets veranderd, dus waarom dit ineens is is ook raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sieht wunderschön aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen