vrijdag 15 juni 2012

Tijd tekort.

 Ik heb het borduurraam met de Head maar uit elkaar gehaald en even opgeruimd. Daar kom ik momenteel helemaal niet meer aan toe. Ik was met het tafelkleed bezig voor mijn moeder, maar Josee (van het goede doel borduren) had mijn hulp nodig en ik doe het graag, want ik kan moeilijk nee zeggen. Zit trouwens in de familie, mijn man en jongens kunnen dat ook heel moeilijk, nee zeggen.  Het borduurwerk van Vera de Muis 'Picknick' kwam, wegens omstandigheden, bij Josee geen kruissteek verder, dus vanaf gisteren ben ik daar mee verder gegaan. Wat een leuk patroon.  De stof is wat grover. Dat borduurt heel prettig, als je eerst hele kleine kruisjes moest maken.
Er was al behoorlijk wat geborduurd en ik vul het verder in en maakt het af.


Een kleurrijk en vrolijk geheel voor aan de muur in een babykamer. Leuk.
Bij mijn jongens hing op de babykamer ook Vera de Muis, maar dan de 4 seizoenen. Helaas staan ze nu op zolder, maar wie weet, voor mijn toekomstige kleinkinderen?


9 opmerkingen:

  1. It's a lovely project, very sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit borduurwerk ook gemaakt. Het is werkelijk een heel schattig geheel. Ik vind het knap dat Jose zo in 'het rond' heeft geborduurd. Ik ben altijd bang dan dat ik verkeerd uitkom.En een fout steekje is zo gemaakt.
    Veel plezier met het (af)maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das wird eine ganz süße Stickerei.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk borduurwerkje. Leuk om af te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk patroon, kan me voorstellen dat je het leuk vindt om hier aan te borduren en dat ook nog voor het goede doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel mooi patroon. Je zou er wel veel plezier mee hebben om het te maken.

    BeantwoordenVerwijderen