vrijdag 6 juli 2012

Af.

Korter kan de titel niet zijn. Het borduurwerk van Vera de Muis is af. In plaats van 2 weken, had ik maar 2 dagen nodig voor de resterende kruisjes. Alleen hier en daar de contourlijntjes nog borduren en dat kon alleen bij daglicht.


Het is zo'n zoet en lief borduurwerk. De opdrachtgeefster zal zeker blijde gezichten zien.

Nu weer verder met het tafelkleed. Dat ga ik eerst afmaken, anders schiet je van het ene borduurwerk naar het andere.
Of er moet weer een opdracht tussendoor komen. Dat is geen probleem.
Ik doe het met plezier.

Iedereen fijne vakantie, en vanaf morgen laat ik het post bezorgen ook voor 3 weken met rust. En rust, daar ben ik hard aan toe. Ik moet echt bijtanken. Hopelijk blijft het een beetje zomers, zodat we ook echt kunnen genieten van alle activiteiten buiten de deur.

Groeten,  Margreet.
 

10 opmerkingen:

  1. Het is een mooi borduurwerk geworden. Een hele fijne vakantie en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatje, proficiat,
    fijne vakantie en hopelijk heb je mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit werk mooi en gedetailleerd!
    Knap afgemaakt hoor.
    fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo mooi geworden en zo ineens snel af! Prachtig werkje en heel lief en leuk om naar te kijken! Gefeliciteerd, Miss Speedy Gonzales :p maar vooral een hele leuke vakantie toegewenst! Geniet
    Knuf,
    Miss t.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, het is heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit prachtig geworden en wat ben je snel gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gedasn zeg. Chappeau.

    Geniet lekker van je vaksntie. Ik moet nog een week werken en dan heb ik ook twee weken vakantie. Heetlijk even geen post en dingen omme heen.

    Houd jou wel in de gaten erg leuk dat iemand dezelfde passie deelt en ook postbezotgster is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele fijne vakantie en ik zal duimen voor mooi weer!

    Je Vera de Muis is mooi geworden veel plezier met het tafelkleed en misschien nog een ander werkje tussendoor.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine wunderschöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze is erg leuk geworden met al die lieve beestjes en mooie kleuren. Fijne vakantie en geniet er lekker van

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen