dinsdag 3 juli 2012

Gaat best wel snel.

Het gaat aardig snel, elke avond borduren. Jammer, dat het voetballen voorbij is. Was ook heel prettig om het voetballen aan te zetten en ondertussen borduren.
Ik hoop het binnen 2 weken het af te hebben.
De bovenkant van Vera moet ik nog afmaken en dan hier en daar wat stiksteken en even controleren of ik niets gemist hebt, omdat ik het half geborduurd heb gekregen. Dan kan ik het weer terugsturen naar Josee.
Ik blij, Josee blij  en de opdrachtgeefster ook blij.



9 opmerkingen:

  1. Wouw dat is inderdaad snel, super echt super mooi word deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel erg mooi aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Stickerei.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG MOOI
    IK GA SNEL DEZE FOTO NAAR DE OPDRACHT GEEFSTER STUREN
    ZE ZAL ER HEEL BLIJ VAN WORDEN
    WANT MET DOCHTER GAAT HET HELEMAAL NIET GOED
    EN MET KLEINDOCHTER OOK NIET ECHT
    DUS HIER WORD ZE BLIJ VAN DAT ZE VERA SNEL KADO KAN GEVEN ALS OPKIKKER VOOR DE DOCHTER EN DE BABY EEN MOOI SCHILDERIJ AAN DE MUUR KRIJGT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi!
    En ik mis ook het voetballen!
    Was zo lekker op de achtergrond terwijl ik wat zat te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent flink opgeschoten tijdens het voetballen kijken, het iet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk borduurwerkje met al die dieren bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine sehr schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen