vrijdag 20 juli 2012

Weer terug van een weekje weg.


Vandaag teruggekomen van een weekje in België, net over de grens bij Vaals. Daar hadden we een schitterend huisje gehuurd. Gevonden via Marktplaats en het was geen kat in de zak. Voor geïnteresseerde: http://www.bungalowindeardennen.nl/index.html .
Jammer, dat we alle kleuren grijs hebben gezien, zoveel regen. Maar het heeft ons er niet van weerhouden om elke dag de deur uit te gaan. Niet veel geborduurd.

Hier wat indrukken van onze week weg.

 Uitzicht vanuit ons huisje.












Uitzicht op onze achtertuin, waar we een paar reeën achter elkaar aan door het veld zagen rennen, als een stel spelende kinderen.





Zo zag het er ook vaak uit. Stortregens, die we gewoon aan zagen komen.








Monschau, zo'n leuk plaatsje. Ooit in mijn jeugd met mijn ouders geweest.






Racen. Iets voor mijn mannen. En eigenlijk ook iets voor mij, want ik ben een grote fan van de Formule 1 races.  Eén keer per maand mag iedereen met een zeer snelle auto, voor een bepaald bedrag, een paar rondjes racen. En toevallig was het de dag, dat we er langs reden. Wat is dat leuk. Dat zal met de Formule 1 nog leuker zijn. Eén en al sensatie.



Mijn jongens zijn vanaf het huisje naar het Drielandenpunt gelopen en schitterende avondfoto's gemaakt, ook met een mobiel.








Schitterende foto, maar ziet er wel onheilspellend uit.









Ook met het Miljoenentreintje van Simpelveld naar Valkenburg en terug.








Een serieus moment in Margraten op de Amerikaanse Begraafplaats.
Zeer indrukwekkend.





Gelukkig heb ik nog een week thuis, om nog te rommelen in de groentetuin. En weer lekker 's avonds borduren, want thuis gaat ieder zijn gang.


7 opmerkingen:

  1. What a beautiful place to have a holiday! Your photos are stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tolle Fotos!!!
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige omgeving, mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's.
    Mijn klein landje heeft idd. mooie plaatsen alleen jammer dat ons weer niet zuiders genoeg is. Deze week zou het prachtig zonnig weer worden en ik wens je heel veel borduurplezier (in de zon). Geniet er van!
    Liefs,
    Miss t.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit, fijn dat je nog een weekje thuis kan bijkomen en genieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt. Een heerlijke omgeving zo te zien, puur genieten...

    BeantwoordenVerwijderen