donderdag 2 augustus 2012

Dagje uit en nieuw borduurwerk.

Omdat mijn moeder niet met ons mee is geweest op vakantie, zijn we samen met haar vorige week een dagje de toerist wezen uithangen in Marken en Volendam. En wat was het heerlijk, het weer was prima. Koelbox mee, want het was warm. Wat is Marken toch leuk. Niet al te veel toeristen. Heerlijk koffie met gebak aan de haven.







Daarna nog slenteren door Marken. Doorgereden naar Volendam. Daar waren bussen ladingen vol met toeristen. Wel gezellig.
Heerlijke lunch genuttigd en mensen kijken. De hele dijk afgelopen en toen even een rustpauze genomen, want mijn moeder kan niet zo heel lang meer lopen. Een schitterend  Hollands uitzicht.




Mijn lief en moeder.

Het was een heerlijke dag. Mijn moeder was daar ook aan toe en heeft ook erg genoten.


















Vorige week ben ik ook begonnen met kleine borduurwerkjes. Leuk om te maken, maar het gaat niet zo snel, want er komen soms flinke oogsten van de groentetuin. En dat moet allemaal schoongemaakt worden en de vriezer in. En dat vergt best veel tijd.
Maar het eerste werkje is af en aan de tweede ben ik al begonnen.
 Het wordt een grote lap met 12 van dit soort werkjes, ook voor de kerst, die later allemaal worden verwerkt tot geurkussentjes.
Fijne dag.













3 opmerkingen:

  1. Lovely photos and beautiful project for stitching!

    All the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooiiiiiiiiiii meis
    en fijn dat jullie samen met je moeder zo een mooie dag hebben gehad

    BeantwoordenVerwijderen