woensdag 8 augustus 2012

En dat zijn er .......

twee.
 
 
Om even af te wisselen, want ik word er een beetje bloemig van, ga ik nu verder met een patroontje voor de kerst. Ik heb de keuze uit 6 verschillende afbeeldingen.
Ik denk niet, dat ik het volgende werkje ook in een week af kan hebben, omdat het meer kruisjes zijn, maar we zullen zien.


Af en toe zijn er onverwachte momenten, dat ik snel mijn camera moet pakken, om onze Kimmie op de foto te zetten.

 En als je denkt, hé, het lijkt wel of ze iets aan haar linker oogje heeft. Ja, dat klopt, dat heeft ze al vanaf dat ze een kitten was en door ons uit het asiel werd gehaald. Dat maakt haar niet minder mooi, want voor ons is ze een plaatje.





5 opmerkingen:

  1. prachtig borduurwerk, mooie foto:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige foto's, je borduurwerkje word schitterend en kimmie is inderdaad een plaatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwei sehr schöne Stickereien.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke borduurwerkjes en het oogje maakt Kimmie niet minder schattig hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bloemen zijn dat zeg! Die roos vind ik helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen