woensdag 15 augustus 2012

Kerst in augustus.

Ik ben er vroeg bij. Een kerstman in augustus. Met dit warme weer, valt het niet mee, om te borduren. De draad gaat nog net niet piepend door de stof. Ook dit werkje is voor het goede doel.

Het lukt nog steeds, om één werkje per week te maken.
Als het te warm wordt, dan moet ik maar de windmolen aanzetten, zodat het werk toch door kan gaan. Er gaat eigenlijk geen dag voorbij, dat ik niet borduur. Het is voor mij een rustpunt in de dag. Het lijkt toch echt op een verslaving. Gelukkig is het niet schadelijk voor de gezondheid.
Fijne zomerdag.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sneeuwman. Ja, voor mij is borduren ook een zen-moment. Na een hectische dag moet ik even kunnen borduren en dan ontspan ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een leukerd, ben echt fan van sneeuwpoppen dus deze valt helemaal in de smaak. super!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein schöner kleiner Schneemann.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben een sneeuwman fan en vind deze wel erg leuk. Pas je wwel op dat hij niet smelt?

    BeantwoordenVerwijderen