zondag 23 september 2012

Een krans.


Het duurde deze keer wat langer om dit werkje af te  maken. Maar toch, hier is het resultaat.




De verkoudheid is nog niet voorbij, maar ben toch weer aan het werk gegaan. Het moet gewoon slijten.
Ik heb besloten om eerst de sneeuwpop en de beer nog een keer te maken. Als laatste maak ik nog een kerstboom.
Ik begin ook weer de kriebels te krijgen, om het borduurraam weer in elkaar te zetten en verder te gaan met de head. Maar daar wacht ik toch nog maar even mee. Eerst de kleine werkjes afmaken.

Prettige week allemaal.

Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige berichtje.

7 opmerkingen:

  1. mooie krans Margreet.
    Fijne zondag, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein wunderschöner Weihnachtskranz.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! En nog een beetje beterschap! (komt vast door dit gure weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie krans is dit geworden Margreet.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen