maandag 10 september 2012

Paar sokken.

Deze sokken namen toch wat meer tijd in beslag. Ik dacht, dat borduurt wel snel weg, totdat ik de lijntjes er in moest borduren. Dat moet je toch bij daglicht doen, want onder de schemerlamp zie je het niet zo goed.
De snelheid van één borduurwerkje per week is er toch uit. Ik ben 's avonds toch een beetje uitgeblust. Zeker als ik ongeveer 5 uur aan de wandel ben met vele tassen post. 
Voorlopig heb ik al 4 kerstwerkjes gemaakt. Nog 2 te gaan. En dan mag ik nog uit deze 6 kiezen, welke ik nog een keer mag maken. Totaal 8 kerstborduurtjes.
Ik ga zeker de beer nog een keer maken. Welke ik nog meer dubbel gaat maken, weet ik nog niet. Sneeuwpop misschien?


6 opmerkingen:

  1. Such a lovely work for Christmas!
    Those pair of socks cheered me up :))

    Greetings,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstborduurtjes Margreet, ook deze sokjes zijn weer heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schön die Weihnachsocken.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ze mooi geborduurd, ze zijn erg leuk geworden! Veel plezier met de andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw ook deze is weer super mooi meis
    super leuk die kerstborduurtjes
    ga je niks overhaasten he
    in dec. hebben we toch ook weer een kerstmarkt
    een heel fijn weekend meis

    BeantwoordenVerwijderen