dinsdag 18 september 2012

Ziek, zwak, misselijk, een verrassing en geen borduurwerkje.

Aangestoken door mijn jongste zoon, begonnen met keelpijn. En dan op zaterdagavond een bbq. Dat was ook niet bevorderlijk voor je keelpijn. Het lijkt nu wel een grieperige verkoudheid. Hoofdpijn, keelpijn, hoesten en zwaar gevoel in je benen. Algehele malaise. Oudste zoon is ook aangestoken en is ook nog thuis. Jongste zoon is er doorheen en is deze week op introductie bivak. (veva-opleiding). Hopelijk is hij straks niet weer ziek, aangezien het deze week niet echt heerlijk weer is om in je poncho een nacht in het bos te vertoeven.

Op de bbq hadden mijn schoonzusters het over boeken lezen en met name over 50 tinten grijs en deel 2 en 3. Zij hadden het eerste boek al gelezen en heel veel lol er over. De ene schoonzus in boekvorm en de andere schoonzus op een E-reader en helemaal enthousiast over het lezen op een  E-reader. Ik zei, ach, misschien moet ik toch ook eens een E-reader aanschaffen. Maar ik vind het nogal een uitgave, terwijl ik dat liever uitgeef aan belangrijkere dingen. Voor mij is dat weer een luxe en voor mijzelf zou ik zo iets niet kopen.

Dus ik lig gistermiddag een dutje te doen en ik hoor mijn man de deur uit gaan. Een klein uurtje later komt hij weer binnen. Heen en weer lopen op de trap naar zolder en terug. Vervolgens komt hij de slaapkamer in en zegt: ik heb wat gekocht voor mijn liefje. Oooooo en ik zag al aan de vorm van het kadootje dat het een E-reader was. Hij wilde mij verwennen. De drie boeken van 50 tinten grijs stonden er ook al op. Wat is hij toch een schat. Hij weet me soms te verrassen op momenten, wanneer je het niet verwacht.
En je begrijpt het al, hij is niet ziek en manoeuvreert tussen de ziek, zwak en misselijke door.

Het borduren staat ook op een laag pitje.

Ik ga er vanuit dat ik volgende week weer een een borduurwerkje op de gevoelige plaat zet en laat zien op mijn blog.

Ik wens iedereen een fijne week en gezondheid toe.

7 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij!
    En beterschap hoor, ik ben er aardig doorheen gerold, hooguit een dag of 3 last gehad.Maar mijn jongste ligt nu ook op bed met keelpijn, oorpijn en hoesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve man, veel leesplezier en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte en geniet van je E-reader.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet in ieder geval wat doen terwijl je ondertussen uitziekt!
    Ik ben ook bezig in die boeken, zit bijna aan het einde vanhet eerste boek.
    Ik vond zo'n e-reader ook wel een hele investering.
    Dus ik heb een e-reader app op mijn iPhone gedownload en lees daar nu mijn boeken op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey lieverd
    een E reader is zo fijn
    op de mijne kan ook muziek en luisterboeken
    en soms onder het borduurwerkje luister ik dan naar een boek die word verteld
    ook neem ik hem altijd mee naar het ziekenhuis
    heel veel plezier ermee
    en je man is idd een shcat om je zo te verrassen

    ik wens je enorm veel beterschap
    en hier begint het ook al hoor
    hopelijk zet het niet te erg door want dit weekend gaan we weekendje weg in huisje
    en griep zijn is voor mij ook weer grote kans op krijgen van longonsteking

    denk even lekker aan je zelf
    en ziek goed uit
    anders hou je er lang last van

    knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassing van je man, hartstikke lief. Leuk dat je langskwam op mijn blog en een berichtje achterliet. 150 Tomaten en zoveel courgettes.... ik ben haast jaloers, hihi. Volgend jaar beter. Beterschap! Liefs en groeten, De Borduurvrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief van je man, hoe ziek je ook mag zijn, dit fleurt je toch wel een beetje op (niet?). Mag ik hopen dat je snel erdoorheen bent en hou ondertussen die lieve man van je maar goed vast!!! Da's een echte schat en die zijn zo zeldzaam.
    Veel beterschap, meid en hopelijk ben je gauw genezen!
    Liefs,
    Miss t.

    BeantwoordenVerwijderen