zondag 2 september 2012

Zoals beloofd.

Zoals beloofd. De Franse knoopjes gingen elke keer fout. Maar na een paar keer mopperen, gingen ze achter elkaar. Aangezien het 's avonds toch wel sneller donker wordt, zit ik al gauw weer met de lamp aan en dan moet je helemaal goed kijken wat je doet. Eigenlijk moet het strikje met gouddraad omlijnt worden, maar dat borduurt niet prettig en na een keer proberen, wordt het er niet mooier op. Ik heb besloten om het even zo te laten en later met een goudgele kleur alsnog een lijntje er langs te maken. Misschien doe ik dat dan ook nog bij de vorige borduurwerkjes, waar de sjaals van de sneeuwpop en beer een ruitwerk hebben.

Ik ben al weer met de volgende begonnen. Een paar kerstsokken.
Prettige zondag.

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachig uit.
    Heb je al eens het garen van Kreinik geprobeerd?
    Ik vind het zelf wel fijn garen om mee te werken, maar een goudgele kleur lijkt me ook wel een goed alternatief.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I did not notice any mistake on your work!
    It looks so lovely!

    Greetings,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein wunderschönes Herz.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een beauty, werkelijk schitterend. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook deze is geweldig mooi
    gouddraad is mooi om te zien maar heel rot om mee te werkrn
    ik vervang het ook bijna altijd
    ik zal vandaag of morgen weer even foto's maken en plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen