woensdag 3 oktober 2012

Heerlijk kneuterig.

Post bezorgen in de regen, zweten in het regenpak en ik kan alleen maar aan één ding denken. Als ik vanmiddag thuis ben, ga ik borduren onder het genot van heerlijke geuren uit de oven, dus iets zelf bakken en daarbij een lekker kopje thee.

Thuisgekomen, snel alle natte spullen uit, eten en hup, de keuken in.
Dat is nummer 1.


Heerlijke warme thee met uitzicht naar de regen buiten.
Langzaam vordert het beertje ook.
En dat zijn er twee. 1 om op te eten en de andere voor de vriezer.
De geur gaat blijkbaar verder dan ons huis, want ondertussen kwamen beide zonen binnen en met hun neus in de lucht. Lekker ma, een plakje voor bij de thee.
Echt woensdagmiddag, ouderwets thee en wat lekkers. Dat is lang geleden. Heel kneuterig allemaal en ik hou daar zo van.



4 opmerkingen:

  1. Hihi, kneuterig kan ook heel leuk zijn! Die cakes zien er heerlijk uit. Ik wist niet dat je dat kon invriezen. Je beertje ziet er schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jummie, en een heel lief borduurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n middag, ik mocht vandaag ook 2 x door die heerlijke najaars buiïen, maar heb nu niet meer de energie om wat te gaan doen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen