zondag 7 oktober 2012

Heet van de naald.

Het beertje is af. Heerlijk buiten in de zon, de laatste stiksteekjes gemaakt.
Resteert mij alleen nog, in de kerstborduurtjes, een kerstboom te borduren.
Maar dan ben ik er nog nog niet, want ik moet ook nog twee andere werkjes erbij borduren.

Mijn man volgt mijn blog ook en las, dat ik eigenlijk wel weer een trui zou willen breien.
Zo, zegt hij, dus je gaat een trui voor me breien?
De bollen arcyl/wol aangeschaft. Het gaat een trui met een paar kabels worden. Het is natuurlijk weer even geleden, dat ik een trui met kabels hebt gebreid, dus ik zal daar weer even in moeten komen.

Wordt vervolgd.


6 opmerkingen:

  1. Ein niedlicher Bär.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je beerte weer een schatje! Wouw, je man volgt je blog, zo zijn er ook niet veel denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief beertje, leuk gemaakt. Ben ik blij dat mijn man mijn blog niet leest hahahahaha. Moet ik ook nog van alles. Veel succes met je trui breien.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden hij ziet er lief uit.
    Succes met de trui, ik hoop dat je daar ook updates van zal laten zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk lief beertje, en succes met je trui ben erg benieuwt.

    BeantwoordenVerwijderen