zondag 21 oktober 2012

Kerstplaatjes.

Eindelijk alle kerstborduurwerkjes af. Het hart aan de strik, daar moest ik nog even stiksteekjes langs de strik maken, zodat het er beter uitkomt.




En dan de kerstboom. Daar zaten heel veel stiksteekjes in en die moest ik bij daglicht afmaken.
Dat was nummer 6.
En hoe ziet dat er uit, als ze allemaal klaar zijn? 6 verschillende en 2 dubbel geborduurd.
Zo dus.
Nu nog 2 andere werkjes erbij maken en dan kan de lap naar Josee.
Dit wordt dan mijn bijdrage aan de kerstkraam, want nog meer voor de kraam borduren, dat ga ik niet redden.
Mijn andere project, het breien van een herentrui, is dan het volgende wat ik af ga maken. Het zou wel handig zijn, als hij voor de grote kou klaar is en niet in het voorjaar. Hopelijk krijg ik geen last van mijn armen, anders pak ik tussendoor een borduurwerk, om een tennisarm te voorkomen. Misschien moet ik ook maar weer de Head op het borduurraam in elkaar zetten. Kan ik daar ook weer wat steken in maken, want nu staat hij in een zak naast mijn kledingkast. Schiet niet op zo.
Ik heb een heerlijke rustige herfstvakantie gehad, maar morgen mogen we weer aan de slag.

4 opmerkingen:

  1. Hello

    This is my first visit to your blog.

    Your Christmas stitching looks beautiful.
    The pie looks delicious too.
    Lovely knitting too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi werk !!
    Ik gezien dat je aan een trui bezig was voor jouw man. Altijd mooi met kabels hé :)
    Ah dus jij hebt dat ook, denken dat het aantal steken op je priemen niet klopt ivm de afmeting voor de bedoelde persoon. Ik heb die gedachte ook altijd en maar meten en .... keer op keer.
    Maar zoals je getypt had, kan je het nog doorgeven aan 1 van je zonen.
    Ik heb net een kleedje voor mijn kleindochter gebreid maar moest dit nu niet gepast hebben dan kan ik dit niet doorgeven aan haar broer (lol ) ;)
    Margreet nog een fijne week :)

    BeantwoordenVerwijderen