maandag 1 oktober 2012

Oude bekende.

Gisteren heb ik weer een kerstborduurtje afgemaakt. Eén die al eerder is gemaakt. Dit is z'n tweelingbroer.
Ik ben nu begonnen met de tweelingbroer van de beer. Hopelijk volgend weekend ook klaar.
Eigenlijk wil ik weer graag met wat groters verder. Maar deze moeten eerst af, zodat ze in de marktkraam terecht komen.

Momenteel loop ik ook te denken, om weer eens wat te gaan breien. Een leuke kabeltrui voor één van de heren.  Dan zal ik ze toch eerst moeten polsen, voor dat ik garen aanschaf. Manlief vindt alles wel best, maar beide zoons (20 en 17) zullen wel roepen, dat ze geen eigen gebreide trui meer willen hebben.  'Daar kan je tegenwoordig toch niet meer mee aankomen. Stel je voor, het is zo iets als kleding dragen van de Zeeman'. Ze moesten eens weten.

Fijne week allemaal en tot het volgende werkje.



3 opmerkingen:

  1. het is wederom een hele leuke.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, die sneeuwman! Tja, een zelfgebreide trui, op een gegeven moment wordt dat wel weer cool. Gewoon afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief borduurtje, prachtig. Ben benieuwd of je gaat breien.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen