zondag 6 januari 2013

In het weekend.





 Ik ben gisteravond weer begonnen voor het goede doel. Ik heb 3 borduurwerken gekregen van Maria van Scharrenburg. Drie verschillende afbeeldingen in dezelfde serie.
Ik ben met deze gestart:

Ik heb mijn naalden houders weer voor de dag gehaald. Eén voor de tekens die ik  met dubbele draad borduur en één voor de enkele draden.

Eerst alles uitgeteld op de lap en zo ben ik midden bovenin begonnen, zodat ik mooi naar beneden kan werken.

Door de week ga ik verder met mijn Head. Daar heb ik de laatste dagen ook al aan gewerkt. Ik zal eerdaags daar weer een foto van op mijn blog zetten.
 
Ik ben blij, dat alle feestdagen weer voorbij zijn, zodat we weer in onze normale ritme kunnen komen. Maar er staat weer genoeg op de kalender, deze maand, om ons niet te vervelen.

8 opmerkingen:

  1. Is dat plaatje het borduurwerk wat je gaat maken?
    Ik vind het erg mooi in ieder geval
    Fijne zondag, groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent het nieuwe jaar goed begonnen.
    Veel plezier met dit mooie werkje.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier met je borduurwerk, het is een mooi werkje dus geniet er van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi werkje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een beauty, prachtig patroon, veel borduurplezier. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Margreet
    heel veel plezier met deze schitterende serie
    en ik hoop snel foto van je head te zien
    knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk patroon, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen