zaterdag 12 januari 2013

Update.


Even een update van de twee werken, waar ik mee bezig ben:



 Dit borduurwerk zat in een borduurraam. Omdat ook de kerstboom in de kamer moest staan, heb ik het borduurwerk uit het raam gehaald en nu gebruik ik een staande borduurring, waarvan de voet ik onder mijn been klem. Zo kan ik toch rustig op de bank borduren, met twee handen tegelijk.
Kerstboom is al hoog en breed naar zolder verdwenen, maar ik laat het borduurwerk fijn in de ring zitten. Het borduurt ook prima zo.






 

Het begin is er. En de kleuren zijn heel mooi.
Er zit ook al gouddraad in, maar is moeilijk te zien op de foto.
Vanavond ga ik hier mee verder.





Tot de volgende update.

10 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi allebeide
    Fijn weekend
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allebei prachtig uit, je gaat lekker vlot. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two wonderful stitches.

    Have a nice day, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt al goed uit, veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er super uit, vooral je HEAD is al flink gevorderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heyyy meis
    wat worden beiden al mooi zeg

    leuk om zo een werk te zien groeien

    knuffel an mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello

    Just found your blog.
    Your stitching is beautiful!
    Have a good week.

    BeantwoordenVerwijderen