zondag 17 februari 2013

De beurs in Zwolle.

Vandaag 2 uur rondgelopen op de beurs en ik heb mijn eigen beurs redelijk dicht kunnen houden. Mijn man heeft nog meer in de rugzak gedaan dan ikzelf.

Dit was de opbrengst voor mijn man. Gratis polyester garen en nog andere vezels aangeschaft.
Mijn opbrengst: 25 nieuwe borduurnaalden nr. 28, want nummer 22 is net een pook. De 2 nieuwe tijdschriften van Mollie Makes en een borduurpakket voor een speldenkussen en een schaarhanger, gekocht bij Soed idee.
Ik heb nog nooit zo iets gemaakt. Het gaat mij vooral om de schaarhanger. Ik ben met regelmaat mijn borduurschaar kwijt. Zo valt hij toch beter op tussen mijn borduurspullen.
Ik heb mij ook heel goed ingehouden bij Cross Stitch Corner. Daar hingen weer schitterende borduurpakketten. Mijn man riep maar: 'Och, die is mooi.' Ik riep al naar hem: 'Dan moet je hem zelf borduren'.  Hij kan borduren, maar ach, daar heeft hij toch geen tijd voor. Te veel hobby's en te weinig tijd. En ik heb ook nog genoeg om te maken, dan moet ik wel 100 worden met een hele goede gezondheid.
Fijne week allemaal. 

5 opmerkingen:

  1. leuke aankopen meis
    en die naaldjes nummer 28 borduren zooo fijn
    ik gebruik altijd de zelfde als jij en helaas gisteren vergeten ze te kopen
    groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt heb je leuke dingen gekocht, helemaal super. Je speldenkussen wordt vast heel mooi, prachtig patroontje. Veel borduurplezier. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je flink in kunnen houden vind ik. Als ik zo kijk wat ik op andere blogs zie passeren... Wel grappig dat je man zo enthousiast was. Ik krijg de mijne zeker nooit mee. En dat wil ik misschien ook niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen