zondag 10 februari 2013

Het cliché.

Ik wil graag jullie bedanken voor jullie medeleven. Het doet mij goed om de reacties te lezen op mijn vorige berichtje.
Het is en blijft een cliché, maar het leven gaat door en vragen andere zaken ook je volle aandacht. Op onverwachte momenten komen de emoties toch wel naar boven. Dat zal tijd nodig hebben.

Ondanks dat ik na het vorige weekend eigenlijk nog niet zo'n zin had om te borduren, heb ik het toch ter hand genomen.

Curious Nose is even onder het bed verdwenen. Ik had mijn lust verloren voor de head.
Ik heb het borduurwerk voor het goede doel maar gepakt en ben daar mee verder gegaan.
Het borduurt best wel fijn en de kleuren zijn ook mooi. Ik ben nu dus op de helft.
Ik ben deze week ook eens in mijn kast gedoken, om te kijken welke pakketten ik nog allemaal had liggen. Genoeg dus en moeilijk om iets uit te kiezen.
Uiteindelijk heb ik een kleiner borduurwerk gekozen, wat ik al geruime tijd had liggen.
Het is geworden:


Frederik in de boekenkast.

Het kan ook onze Kimmie zijn, die in de boekenkast ligt. Niet dat ze dat doet, maar ze is ook een Cyperse.

Fijne week allemaal en laten we hopen dat het winterweer snel voorbij is, zodat alle  ontluikende bollen hun bloemenpracht kunnen tonen, want ik heb veel zin in de lente.

10 opmerkingen:

  1. NOu, je bent lekker opgeschoten hoor, word erg mooi
    Ook ik heb reuze zin in de lente
    Kan me niet snel genoeg komen
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat die lente maar komen, ben hier met dit prutweer ook wel klaar. Ondanks alle verdriet en geen zin hebben ben je toch lekker opgeschoten, wat wordt dit mooi. En je nieuwe werk is schitterend, je noemt hem klein maar volgens mij nog een heel werk toch? Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker opgeschoten, hij wordt heel mooi.
    Wat leuk dat je Frederik gaat borduren, is denk best wel veel werk. Ik ben bezig met Maggie, die is uit dezelfde serie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je werkje schiet al mooi op! Veel plezier aan je nieuwe patroon. En ja, laat die lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het werkje voor het goede doel schiet goed op zo en je nieuwe is volgens mij nog een aardig groot pakket, veel plezier daarmee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je werk voor het goede doel ziet er al erg mooi uit. Wat een leuk patroon heb je uitgekozen om aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen