woensdag 27 februari 2013

Klaar.

Afgelopen week heb ik bijna elke middag en avond heerlijk geborduurd. Zondag had ik alle kruissteekjes gedaan en toen moest ik nog met gouddraad stiksteekjes maken. Daar heb ik ruim 2 avonden over gedaan.


Maar dan is het toch klaar. De gouddraadsteekjes zie je bijna niet op de foto.
Het was een leuk pakket om te borduren. De tweede uit deze serie heb ik al vast tevoorschijn gehaald.
Maar vanavond ga ik even verder met Frederik.
Het pakketje met de schaarhanger, ligt ook in de buurt te lonken. Maar die mag nog even wachten.
Groetjes allen.


11 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi geworden
    Denk dat ie in het echt nog veel mooier uitkomt
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi resultaat geworden! Veel plezier aan het volgende pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww wat is deze schitterend mooi geworden meis
    veel plezier met je volgende werk
    groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig geworden Margreet. Heel erg mooi.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is helemaal super geworden, schitterend. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is erg mooi geworden, het gouddraad maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze is heel mooi geworden.

    ga je haar gangen in huis ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is voor het goede doel, dus ze gaat naar Josee van http://angelsborduurwerken.blogspot.com/. De 2de en 3de uit deze serie ook. Maar als ik ze allemaal klaar heb, dan gaan ze op de bus.

      Verwijderen