zaterdag 16 februari 2013

Vakantie.

Vandaag nog post bezorgen en dan vakantie. Heerlijk. Morgen gezellig met mijn man naar de handwerkbeurs in Zwolle. Twee jaar geleden zijn we ook samen naar Zwolle geweest. Ik kocht toen het borduurwerk 'Koeien in de mist', die inmiddels al enige tijd ingelijst aan mijn muur hangt. We zijn toen ook naar de borduurwinkel in Elburg geweest en daar ook nog een borduurwerk gekocht. Gelukkig dat het morgen zondag is en dat de borduurwinkel gesloten is, anders word ik daar weer naar toe gezogen om toch te gaan kijken. Maar in mijn kast ligt nog genoeg om te borduren.
Eén van de hobby's van mijn man is vliegvissen. En om vliegjes te maken aan een haakje, kan je allerlei materialen gebruiken om zo'n vliegje te maken en dat kan je onder andere vinden op de handwerkbeurs. Dus het zou mij niets verwonderen, als hij ook weer met wat thuis komt.

Deze week heb ik geborduurd aan Frederik. De stof is enorm stug en het is ook nog zwart. Dus snel er door prikken gaat niet. Maar gelukkig weinig confettisteken. Dit is ook wel eens prettig om te borduren. Frederik blijft deze vakantieweek lekker rusten. Borduren voor het goede doel is deze week aan de beurt. Eens zien hoe ver ik kan komen. 's Morgens wat huishouden en 's middags lekker borduren. Dat is voor mij vakantie.
Groetjes.



10 opmerkingen:

  1. Het resultaat mag er dan straks ook wel zijn hoor op de zwarte stof
    Heel veel plezier in Zwolle, ik ga ook zondag
    Heb er zin in
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat is nog hele dag wachten. Veel succes ben benieuwd wat je gekocht heb zondag. En ik vind dit borduurwerk erg mooi worden. Heb zelf nog 0x op zwart geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gezellig dat je naar de handwerkbeurs gaat :) ik ga dit jaar niet, anders zal ik alle verleidingen niet kunnen weerstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op zwarte stof borduren lijkt me ook erg moeilijk. Maar het wordt wel erg mooi. Geniet van je vakantie en op de handwerkbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je morgen met je man naar Zwolle gaat, hij mag er gratis in wist je dat? De borduurman en ik gaan morgen ook, dus wie weet komen we elkaar tegen! Heel veel plezier, geniet ervan, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ga er lekker van genieten van de vakantie. en van de beurs morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen meis
    wij zijn vandaag geweest en het was druk bijna geen doorkomen aan met rolstoel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier morgen meis. het is super op de beurs, erg druk maar super leuk en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moois. en je werk op zwart valt niet mee, maar het is wel een prachtig patroon. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel plezier in Zwolle, ik kan helaas dit jaar niet, maar geniet een beetje mee met jullie verslagen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen