zaterdag 16 maart 2013

Borduurdip.

Ik zit een beetje in een borduurdip. Geen idee hoe het komt. Misschien ligt het aan het weer, want wie verlangt nu niet naar de zon en de lente. De zon geeft weer energie en hopelijk ook borduurenergie.
Ik heb deze week weinig geborduurd. De boekenkast van Frederik is weer een paar steken rijker.
Er verschijnt ook al een vogeltje.

Het nieuwe borduurwerk voor het goede doel heb ik inmiddels ook al ter hand genomen. De randen van de lap heb ik al afgewerkt met een rijgdraadje en de eerste kruissteekjes staan ook al in het midden. Het uitzoeken van de kleuren was even een klus. De meeste kleuren zitten ook in het eerste borduurwerk en heel veel met de zelfde tekens, maar ook worden sommige tekens veranderd in een andere kleur en er zijn meer kleuren nodig voor dit borduurwerk.

Nu nog een flinke dosis energie en dan vliegen vast de kruissteekjes weer uit mijn naalden.
Fijne week.

Oja, mijn man is een blog begonnen over onze groentetuin. Hopelijk wordt het een warme zomer, zodat er veel geblogd gaat worden door mijn man. Ik verlang nu al naar heerlijke verse, biologische groenten.
Zie rechts de link van deze blog.


6 opmerkingen:

  1. ook hier even een borduurdip, komt vanzelf weer
    Frederik is erg mooi aan het worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello

    Just found you.
    Your stitching is looking lovely.
    I also have a tabby cat.
    I'm certainly looking forward to spring!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A stunning work is coming along very beautifully!
    The bird looks adorable!
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, ik denk dat er momenteel wel meer mensen een (borduur)dipje hebben. Het wordt hoog tijd dat de lente eraan komt. Toch heb je weer wat aan Frederik gewerkt, elk steekje telt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful stitching.

    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen heeft wel eens een borduurdip, toch ben je weer een stukje verder gekomen met Frederik. Maggie ligt hier alweer maanden in de kast te wachten op het volgende steekje :)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen