donderdag 7 maart 2013

Pretty in Pink met een rood staartje.

Ik kon toch niet echt de schaarhanger laten liggen. Drie dagen borduren en freubelen en klaar is de hanger.
De hanger is mooi geworden, als zeg ik het zelf. Dit is voor het eerst, dat ik iets anders maak, dan een recht toe, recht aan borduurwerk.
De kleur van het garen is oud roze, maar het koordje is helaas in donker rood. Oud roze hadden ze niet in de hobbywinkel en deze rode kleur was het beste wat er bij paste.
De schaarhanger was een leuk tussendoortje.

In het borduurpakketje zit ook nog een spelden kussen. Nu gebruik ik niet echt een spelden kussen, maar ik zal hem wel maken en misschien gebruik ik hem als naalden kussen. Naalden gebruik ik genoeg.
Maar morgen ga ik weer verder met Frederik en misschien in het weekend een start maken met het tweede pakket uit de serie voor het goede doel.
Fijn weekend allemaal.



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige schaarhanger Margreet.Ik zou het speldenkussen ook zeker maken.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww Margreet wat is hij leuk geworden
    en spelden/naalden kussen erbij maar het helemaal compleet

    een fijn weekend
    groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hoor en je kan zo altijd je schaartje weer vinden ik ben hem altijd kwijt
    grt anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap gemaakt!
    Dat kleine werk is niks voor mij, gelukkig heb ik een mooie van mijn vriendin gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen