maandag 25 maart 2013

Weer een jaar voorbij.

Deze week was mijn 51ste verjaardag. Geen groot feest, moeder en buren even op de koffie en moeder heeft meegegeten. Ben toch wel verwend door mijn man, zoons en moeder.







Deze kookpil kreeg ik van mijn man. Misschien ook een beetje eigenbelang, want de liefde van de vrouw gaat bij de man door de maag en bij mijn man zeker.









Mijn moeder bracht een bos lente mee en die groeien inmiddels flink de vaas uit.








Mijn jongste zoon kwam op mijn verjaardag terug van een week stage en heeft nog even snel deze mooie bos rozen gekocht. Daar zat ook nog een fles advocaat bij. Heerlijk. Gelijk een beetje Pasen.




Ik foeterde de laatste tijd heel vaak op mijn muis.
Weigerde dienst op momenten, wanneer ik dat niet kon gebruiken. Ik riep blijkbaar, dat ik een nieuwe muis wilde voor mijn verjaardag en dat werd gehoord door mijn oudste zoon. 



 Ik heb deze week weer weinig geborduurd. Druk geweest en 's avonds weinig puf om te borduren. Ik was inmiddels gestart met het goede doel borduurwerk en daar wel een paar steekjes aan gewerkt.

Hopelijk krijg ik deze week wat meer rust om weer eens flink wat steken te maken. 
Fijne week allemaal en dat de zon maar gauw de tuin mag gaan verwarmen.


2 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Zie wel dat je heerlijk bent verwend
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd, je bent aardig verwend.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen