woensdag 17 april 2013

Kerstsokken.

Op een heleboel blogs kom je kerstsokken tegen en allemaal even leuk, maar er was er toch één bij die ik nog ietsje leuker vond.
Ook aan mijn man gevraagd en die vroeg: ga je die ook voor mij maken?
Verona van de blog: Staring at the sun, was deze kerstsok aan het maken en aan haar heb ik gevraagd van wie het ontwerp was.
Uiteindelijk zat het patroon in een boekwerk met kerstsokken en deze dus besteld bij Bol.
Vandaag mocht ik hem uit de verpakking halen. Oooo, de ene sok nog leuker dan de andere.
Als ik er ooit aan toekom, dat zal deze de eerste zijn. Aangezien mijn man ook van fly fishing houdt, is dat wel erg toepasselijk.


En wat ook een heel toepasselijke sok is, is de katten kerstsok.
Nu blader ik maar even door het boek en droom ik van het moment, dat ik aan een sok kan beginnen, want voorlopig heb ik nog genoeg te doen.

2 opmerkingen:

  1. Hello Margreet

    The stockings are beautiful. The cat one is very cute!
    Bye for now.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd hele leuke sokken! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen