woensdag 3 april 2013

Rustig.

Rustige paasdagen gehad en een klein beetje geborduurd. Het vlot nog niet echt, maar alle kleine beetjes helpen.
Het goede doel borduurwerk zit in een borduurring, waarbij ik met twee handen kan borduren, maar dat gaat wat minder snel, dan wanneer je het uit de losse pols borduurt. Maar het wordt wel mooi egaal.

Het wordt met dubbele en enkele draad geborduurd.


Bij Frederik verschijnt weer een boek in de kast, maar het is niet prettig om 's avonds op het zwart te borduren, want ik steek met enige regelmaat ernaast.


De achterkant van de kat, het begin van de staart, is ook al een beetje te zien. Het is zwart op zwart. Het wordt een Cyperse kat, dus er gaat ook grijs doorheen, maar nu nog even  niet.
Ik borduur eerst een redelijk stuk aan het andere borduurwerk voordat Frederik weer tevoorschijn komt.










Ik denk, dat ik nu nog even gaat borduren, nog net voordat ik weer ga werken. Even een momentje voor mij zelf. Het is nu heerlijk stil in huis, alle mannen zijn weg.
Fijne week verder.


7 opmerkingen:

  1. Het wordt allebei mooi!
    En op zwart kan je inderdaad beter overdag doen.
    Erg leuk werk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie borduurwerken, waar je aan werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt toch mooi weer wat steekjes bij gezet. Geniet van je momentje voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk he , even een moment voor jezelf
    En alle kleine beetjes helpen hoor
    Ik deed het zwart ook meestal overdag en als kon buiten zitten ermee
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kun je soms zo van genieten hè, die momenten voor jezelf. Je borduurwerkjes owrden mooi hoor en alle kleine beetjes helpen moet je maar denken. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. soms zijn er van die dagen dat je geen zin heb
    en je moet maar zo denken elk steekje is er 1
    het is geen werk maar een heerlije hoby

    voor nu alvast een fijn weekend lieverd
    knuffel van mij
    Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie borduurwerken ben je mee bezig. Je vroeg op mijn blog welk ontwerper de kerstsok van is , nou die is van Donna Kooler's Ultimate Stocking Collection
    by Leisure Arts

    BeantwoordenVerwijderen