woensdag 24 april 2013

Voeten omhoog.

Wat een heerlijke middag. Temperatuurmeter wijst 27 graden aan. Met mijn e-reader in de hand en een heerlijke pot thee erbij. Volop genieten dus. Mijn gezicht begint al bruin te worden, maar daar hoef ik niets voor te doen, dan alleen elke dag de post te bezorgen. Maar vandaag zijn de armen ook wat gekleurd. Wel uitkijken, want je ben zo verbrand.
Het borduurwerk vordert gestaag. Ik heb besloten om alleen met dit werk door te gaan tot het af is.

Morgen nog een warme dag en dan is het weer voorbij. Hoe Hollands wil je het hebben. Als het werk morgen mee zit, dan hoop ik toch nog even in de tuin te kunnen zitten.
Genieten dus, zo lang het kan.
Groetjes.

9 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je , genieten van het mooie weer , lekker buiten
    Heb vanmiddag ook lekker even buiten gezeten met een haakwerkje
    Zaligggggg
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker even genieten van het mooie weer, je hebt groot gelijk. Voor je het weet is het weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer hè, super gewoon. Heb er vandaag niet zoveel van kunnen genieten en ook ik moet morgen werken, maar wie weet aan het eind van de middag toch nog even genieten. Alhoewel de weerman trouwens voor het noorden morgen bewolking aangaf. We wachten af. je borduurwerk wordt in ieder geval schitterend mooi! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je borduurwerk mooi. Wat was het lekker weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful stitching and gorgeous kitty!

    BeantwoordenVerwijderen