maandag 27 mei 2013

Over de helft.

Welkom, nieuwe volger(s), leuk dat je mijn blog wil volgen. Ik ben ook altijd nieuwsgierig, wat voor een blogje achter de naam van de volger schuilt. Het is altijd een verrassing.

 Blij, dat het vandaag weer eens een heerlijke zonnige dag was. Koffie en thee drinken in de tuin, is toch een genot. En als ik het weerbericht mag geloven, morgen nog zo'n dag. Dat wordt weer een beetje bijkleuren, want ik ben bijna weer wit, na al die kou en regen.

Ik zag, dat het al weer 20 dagen geleden was, dat ik een berichtje had geschreven. Dus wordt het weer tijd voor een foto van het borduurwerk. Gestaag vordert het werk en ik ga er gewoon mee door.

 De foto is helaas niet heel mooi, een beetje blauwig.
 Ik denk, dat ik toch al over de helft ben. Dat klinkt wel prettig. Dan heb je het gevoel, dat al die kruisjes toch nog ergens naar toe leiden en het eind langzaam in zicht komt. Nou ja, ik heb natuurlijk nog wel wat te gaan.


Geniet van het weer, zolang het kan en een prettige week. Groetjes Margreet.

10 opmerkingen:

  1. Wat schiet je mooi op met dit werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dit wordt erg mooi!
    Wel hele fijne stof of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Margreet , je hebt een mooi stuk erbij geborduurd
    Prachtig is het
    Fijne week, groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit toch mooi Margreet !
    Je bent weer een eindje opgeschoten :)
    En die kleuren vind ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen