dinsdag 7 mei 2013

Update.

Mijn zoon had vorige week de camera meegenomen naar Texel, waar  hij een midweek samen met zijn vriend verbleef. Ik was een beetje jaloers, want hij heeft schitterend weer gehad en Texel vind ik een heerlijk eiland.
Maar, de camera is weer terug, zodat ik weer even een update kan laten zien van het borduurwerk.
Het gaat niet heel snel, als het maar mooi wordt.

Aangezien ik mij voorlopig met dit borduurwerk bezig hou, heb ik verder geen andere werkjes om te laten zien, helaas.

Fijne week verder. Groetjes.

8 opmerkingen:

  1. Je hebt toch een mooi stukje gedaan nog
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine sehr schöne Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt zeker heel mooi met prachtige kleuren, ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. sunny kisses from Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is en blijft een prachtig werk hoor. En aan één werken is toch prima, des te eerder is hij af. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful stitching.
    Grit from Germany

    BeantwoordenVerwijderen