donderdag 20 juni 2013

Even wat anders.

Ik ben, sinds de beurs in Zwolle, waar ik mijn schaarhanger had gekocht, volger van  de blog:  Atelier Soedidee. Normaal maak ik alleen gewone borduurwerken en de schaarhanger was een uitzondering voor mij. Op 1 juni is bij Soedidee de B.Blok Mystery Sal begonnen en afgelopen zaterdag begon het toch te kriebelen, om daar aan mee te doen. Dus snel naar de hobbywinkel, om daar stof te kopen. Niet het witte kaaslinnen, maar jute kleurige kaaslinnen van Permin. Maandag de lap op maat geknipt en gestart en vervolgens een flinke inhaalslag gemaakt. Ik ben dus nu bij en het is afwachten tot zaterdag deel 4 op Soedidee verschijnt. Ik ben helemaal enthousiast. Als het af is, laat ik de lap inlijsten en gaat een plekje krijgen in mijn slaapkamer.
Tot die tijd, ga ik weer verder met mijn dames in de lelies. Daar is inmiddels ook weer een stukje bijgekomen.
Al vast een fijn weekend en tot het volgende berichtje.
Groetjes, Margreet.



10 opmerkingen:

  1. Hello Margreet

    They are both beautiful projects (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie projecten. En erg snel bijgewerkt met de mystery sal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice projects. Wonderful stitching.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werken , en je gaat lekker
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je aan de SAL meedoet, ziet er super leuk uit. Ook je andere werk wordt prachtig. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful stitching as always.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo meis wat worden je borduurwerken mooi
    heerlijk he soms gewoon is even wat anders erbij te doen
    onze hobby is zo veelzijdig dus vervelen zullen we ons nooit
    een mega fijn weekend knuff en liefs van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk wordt je rood schoollapje, ik sla de deeltjes op voor later. Hoewel het er heel verleidelijk uitziet. Je andere borduurwerk schiet ook goed op. Groetjes en fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen